1.Explicați și exemplificați cu 2 activități integrarea componentelor de limbă, literatură și comunicare.
2. Exemplificați cu 2 activități legatura dintre competențe generale, obiective operaționale și metode pentru a preda elemente de lexicologie.
3. Ilustrați un demers didactic pentru evidențierea etapelor lecturii pe un text liric la alegere.
Materiale la PSIHOPEDAGOGIE și subiecte la TOATE DISCIPLINELE, din diferite centre universitare
Profesorul este figura centrală a procesului instructiv - educativ. Pe lângă o bună pregătire profesională, acesta trebuie să aibă și o bună pregătire psihopedagogică.
Bun venit! Acest blog este destinat cadrelor didactice înscrise la gradul II și nu numai ...
Totalul afișărilor de pagină
Faceți căutări pe acest blog
miercuri, 25 iulie 2018
Universitatea din Timișoara, sesiunea august 2015, gradul II, SUBIECTE Limba și literatura română
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Etichete
- biologie
- buzău
- centre universitare
- chimie
- clasa a V-a
- conceptul de curriculum
- conceptul de educabilitate
- conceptul de educatie
- conspecte la psihopedagogie
- contabilitate
- creativitate si talent
- cursuri
- cursuri de pregatire
- didactica limbii si literaturii engleze
- didactica limbii si literaturii franceze
- didactica limbii si literaturii romane
- dimensiunile creativitatii
- editura paralela 45
- educatia
- educatia formală
- educatia informală
- educatia nonformala
- educatie fizica si sport
- educatoare
- educatori
- evaluarea didactica
- examen oral
- FACTORII EDUCABILITATII: ereditatea
- facultatea de litere
- finalitatile educatiei
- fizica
- Formele educației
- geografie
- gradul II
- ideal educational
- informatica
- institutori
- invatamant prescolar
- invatamant primar
- invatatori
- istorie
- învatatori
- învățători
- limba si literatura engleza
- limba si literatura franceza
- limba si literatura romana
- manual scolar digital
- matematica
- mediul
- metode de invatamant
- metodica
- metodica limbii si literaturii romane
- metodica predarii biologiei
- metodica predarii geografiei
- metodica predarii limbii si literaturii engleze
- metodica predarii limbii si literaturii franceze
- metodică
- mijloace de invatamant
- modalitati de organizare a activitatii didactice
- noile educatii
- normativitatea activitatii didactice
- notitele mele
- obiective educationale
- omul însuși (sinele)
- pedagogie cu elemente de psihologie și de sociologie educațională
- pedagogie notiuni introductive
- predare invatare evaluare
- procesul de invatamant
- programa scolara nr. 3393/28.02.2017
- programarea examenelor
- proiectarea didactica
- psihologie
- psihopedagogie
- psihopedagogie speciala
- religie
- religie ortodoxa
- rolurile profesorului
- scopuri educationale
- sesiunea 2013
- sesiunea 2014
- sesiunea 2015
- sesiunea 2016
- sesiunea 2017
- sesiunea august 2008
- sesiunea august 2009
- sesiunea august 2010
- sesiunea august 2011
- sesiunea august 2012
- sesiunea august 2013
- sesiunea august 2014
- sesiunea august 2015
- sesiunea august 2016
- sesiunea august 2017
- sesiunea august 2018
- sesiunea august 2019
- sesiunea august 2020
- sesiunea august 2021
- sesiunea august 2022
- Strategii de educare a copiilor/elevilor cu CES
- strategii didactice
- subiecte
- subiecte notitele mele
- subiecte posibile
- subiecte si barem
- teme
- teoriile educabilitatii
- tipuri de lectie
- universitatea bucuresti
- universitatea din alba iulia
- universitatea din arad
- universitatea din bacau
- universitatea din baia mare
- universitatea din brasov
- universitatea din cluj napoca
- universitatea din constanta
- universitatea din craiova
- universitatea din galati
- universitatea din iasi
- universitatea din pitesti
- universitatea din ploiesti
- universitatea din sibiu
- universitatea din suceava
- universitatea din targoviste
- universitatea din targu mures
- universitatea din timisoara
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu